Для нового покоління флагманського Range Rover зараз проводять фінальні тести. Електричний тестовий зразок обкатують дорогами Південної Європи, перевіряючи як системи позашляховика показуватимуть себе у спеці.

Якщо ми бачимо фінальну версію кузова, то основними змінами дизайну стануть вузькі горизонтальні прорізи в радіаторі. Також видно, що інженери постаралися максимально збільшити запас автономного ходу. Навіть колеса тут невеликі та відносно легкі.


Наразі відомо, що наступне покоління Range Rover буде зібране на платформі MLA. Вона дозволяє використовувати в одній лінійці електричні, ДВЗ та гібридні силові установки. Щоб забезпечити швидку зарядку, позашляховик отримає електричну архітектуру 800 В. Вся електричка збиратиметься на заводах компанії.

Окремо зазначається, що модель Range Rover Electric поставлятиметься з новою системою контролю тяги. Вона розподіляє момент, що крутить, по кожному колесу окремо. Це забезпечує реакцію на поворот керма за 1 мілісекунд замість 100 мілісекунд у більшості актуальних електромобілів, а значить кращу керованість і зчеплення з дорогою. Також модель отримає можливість долати брід до 850 мм. Такого показника немає в жодного електричного позашляховика.