Гарантия на запчастини

 

Гарантія на запчастини 14 днів і надається ТІЛЬКИ

при наявності акта виконаних робіт з офіційної станції технічного обслуговування,

чи авторизованої сервісної станції технічного обслуговування з дозвольним сертифікатом

на виконання робіт по ремонту данного автомобіля.

 

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Покупець має право на повернення або обмін товару належної якості1 протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня покупки.

Обмін або повернення товару належної якості здійснюється в межах строків, встановлених вище, якщо:

  1. товар не використовувався;
  2. збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики тощо;
  3. надано розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром, наприклад, банківська квитанція про оплату або фіскальний касовий чек;
  4. товар не потрапляє до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно з додатком №3 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право: придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості; або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару; або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це покупця, який вимагає обміну товару.

Повернення товару здійснюється за заявою покупця.

При поверненні товару розрахунки з покупцями ведуться виходячи з вартості товару на час його купівлі.

Для повернення або обміну товару необхідно звернутися до точки роздрібної торгівлі продавця.

Товари, придбані під замовлення, обміну та поверненню не підлягають.

 

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

 

У разі повернення товару неналежної якості необхідно надати:

1. документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару (товарний або касовий чек);

2. довідку та висновок сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта, та його непридатність;

3. копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль;

4. копію ліцензії (сертифіката) даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля.

 

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, СПЛАЧЕНИХ ЗА ТОВАР

Повернення коштів, сплачених за товар, здійснюється на підставі документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар, і заяви про повернення товару та коштів. До заяви покупець додає розрахунковий документ, що підтверджує оплату товару.

Заява про повернення коштів складається у двох примірниках. Один примірник повертається покупцю з відміткою про дату прийняття та зазначенням прізвища, ініціалів та посади працівника, який прийняв заяву. Другий примірник заяви залишається у продавця.

Якщо товар був куплений за допомогою платіжної картки і покупець бажає, щоб кошти за повернутий товар йому зарахували на його картковий рахунок, тоді в заяві зазначаються реквізити такого рахунку. Покупець, який оплатив товар банківською платіжною карткою, має право отримати кошти за повернутий товар готівкою.

Гроші, сплачені за товар, готівкою повертаються в день розірвання договору, а за бажанням покупця отримати кошти на платіжну карту – протягом 7 (семи) днів.

 

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВІД ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ ТА ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ

Повернення товару від юридичної особи або фізичної особи – підприємця (далі – ФОП) можливо за рішенням продавця.

Товар, який повертається, повинен бути належної якості, без ознак експлуатації, мати збережений товарний вигляд і споживчі властивості, а також не належати до товарів, які не підлягають обміну та поверненню.

Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність і якість, а також відмовити в поверненні.