Як відомо, в 2020 році був скасований Женевський автосалон через глобальну пандемію вірусу COVID-19. Деякі компанії оцінили поточний стан справ і не збираються повертатися в 2021 році.

Раніше участь у виставках вважалася чимось іміджевим для кожного Luxary-бренду. Потенційні покупці і журналісти могли ще до продажів ознайомитися з продуктовими лінійками і вже тримати на прицілі майбутню покупку.

Зрозуміло, так думали довго через неможливість перевірити зворотне. 2020 рік покаже, як у великих компаній можуть піти продажі без масових виставок. Це дійсно велика стаття витрат у бюджеті автомобільних брендів. 

У 2020 році, компанії Bentley і Aston Martin збиралися представити на Женевському автосалоні свої нові родстери, але через скасування заходу, презентації пройшли онлайн. 

Керівники цих компаній вже заявили про свій намір не повертатися на виставку в 2021 році. Першим про це заявив директор Bentley Едріан Холлмарк, а потім його підтримав колега з Aston Martin Енді Палмер.

Цей рік виявиться тестовим. Якщо продажі пройдуть на задовільному рівні, навряд чи компанії захочуть повертатися до великих витрат. Змусити їх передумати зможе тільки різке падіння продажів, що виходить за рамки планованих збитків через пандемію.