Зараз, коли навіть великі компанії змушені простоювати, в хід вступає війна маркетологів. Якщо вона була і раніше, то зараз це повномасштабний наступ по всіх фронтах.

Ми вже писали, що автовиробники намагаються достукатися до аудиторії через Інтернет. Тепер вони хочуть захопити наше житло. Ми говоримо про компанію BMW та її нову настільну гру для фанатів.

Автовиробник BMW вирішив підтримати людей на самоізоляції. Щоб ми всі не сиділи постійно перед моніторами, вони пропонують нам весело провести час за однією з п'яти фірмових настільних ігор:» велика гонка BMW«,» Знайди пару«,» Паркуй свій BMW«,» Puzzle Dou«,»Play Carpet".

Щоб отримати всі ці ігри, потрібно перейти на офіційний сайт автовиробника BMW і там завантажити pdf-файли з усім необхідним для гри. Це потрібно роздрукувати і прорізати елементи.

Варто відзначити, що подібні заходи зробила не тільки BMW. Від Mercedes можна скачати розмальовки, а Toyota пропонує зібрати фірмові спорткари з паперу своїми руками. Як бачите, автолюбителям з принтерами великі бренди нудьгувати не дають.