Вперше в сімействі Mercedes E-Class з'явився гібрид, що заряджається. Як не дивно, він з'явився лакшері-підбренд Mercedes-AMG. Повна назва новинки – Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+.

Німці розробили модель у двох кузовах: седан та універсал. Основне покращення порівняно з попереднім поколінням приховано під капотом. Це гібридна силова установка із шестициліндрового бензинового 3,0-двигуна з турбонаддувом та віддачею в 443 кінських сил. Електричний двигун видає 161 коня.

У підсумку, загальна потужність автомобіля складає 577 к.с., а в пару до нього встановлено 9-ступінчасту автоматичну коробку передач. До речі, якщо в бортовій системі керування запустити функцію Race Start, потужність тимчасово піднімається до 603 коней. Попереднє покоління максимально видавало 429 коней.

Як кажуть у Mercedes-AMG, новий седан E53 розганяється до 100 км/год за 3,8 секунд, а універсал за 3,9 секунд. Програмно максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/год для обох варіантів кузова. На електричній тязі обидві моделі зможуть пересуватися з обмеженням 140 км/год. В окремому пакеті AMG Driver's Package передбачено 280 км/год для седана та 275 км/год.

Від стандартного Mercedes E-Class новий Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ технічно відрізняється посиленими гальмами, керуванням задніми колесами в стандартному режимі і більш жорстким кузовом. Повнопривідна система тепер повністю поєднується з адаптивною підвіскою з регульованими демпферами.

Відмінності в дизайні сконцентрувалися у більшій «агресивності» і трохи розширеному корпусі. Габарити залишилися стандартними, але трохи збільшились крила. Змінилася решітка радіатора з додаванням сітчастого малюнка, а вихлопна система отримала 4 круглі патрубки.

Наразі представники німців заявляють, що Mercedes-AMG E53 Hybrid 4Matic+ не випускатиметься в кузовах кабріолет та купе. Перші півроку офіційні продажі будуть проводитися тільки для ринку США зі стартовою ціною $81,300.