Котрий рік поспіль у Porsche розробляється електрична версія Boxster. Зараз перший тестовий екземпляр проїхався тестовим треком, де і потрапив у камери фотошпигунів.

Тестовий зразок Porsche 718 Boxster EV упіймали на полігоні біля Полярного кола 1 березня. Цікаво, що тести проходили і раніше, але з використанням різних фальшивих елементів на корпусі. Зараз же з'явилися «сімейні» деталі.

Вже видно, що перший електричний кабріолет Porsche 718 Boxster отримає світлодіодні фари із проектуванням променів на 600 метрів. Ця технологія офіційно представлена лише наприкінці 2023 року, а вже потрапить до серійного використання.

Задні ліхтарі виконані у вигляді горизонтальних світлодіодних блоків, які плавно переходять на бічні панелі кабріолету. Середина задньої частини все ще в камуфляжі, але, швидше за все, ліхтарі будуть з'єднані єдиною смужкою. Подібний дизайн вже є на свіжому GTR 3 Rennsport та електричному гоночному 718 Cayman GT4 E-Performance.

Під камуфляжем все ще знаходяться нижня частина боковин та бампери. Все ще незрозуміло, чи залишать класичні повітрозабірники Boxster чи ні. Якщо і залишать, то тільки як декоративний елемент, адже електрокар не потребує додаткових повітрозабірників.

Фотографам вдалося заглянути до салону Porsche 718 Boxster EV. Цікаво те, що в докор вже традиційному тренду на повну цифровізацію панелі приладів, тут інженери вирішили поєднати сенсорні екрани і традиційні ручки і перемикачі. Під центральним монітором розмістили "авіаційні" перемикачі. На центральний тунель перенесли керування кліматом усередині салону. Перемикач коробки зроблений дуже маленьким.

Новий електричний Porsche 718 Boxster виготовляють на платформі Porsche SSP Sport. Це передбачає можливість пропонувати задній та повний привід. Покупцям запропонують кілька конфігурацій силових установок та акумуляторних батарей. Найпотужніший варіант отримає щонайменше 400 кінських сил.

Поки що дати прем'єри першої «електрички» Porsche 718 Boxster немає, але захід планують провести наприкінці 2024 року. На головному заводі Porsche у Цуффенхаузені вже налагоджується серійне виробництво. До речі, планів відмовитися від паливних версій у родині наразі немає.