Вперше за кілька років автовиробник Tesla купив платну рекламу у соціальних мережах. У керівництві заявили, що компанія виділить окремий маркетинговий бюджет для просування власних електромобілів.

Ілон Маск неодноразово говорив про зневагу до платної реклами. На його думку, варто просто робити добрий, цікавий продукт, а далі покупець знайдеться сам. До 2024 року такий підхід працював, поки платоспроможні клієнти вже не обзавелися своїми Tesla, а китайські автовиробники не наростили виробництво електрокарів.

Тепер американцям доводиться виборювати покупців. Поки що лише розміщенням рекламного ролика в соціальних мережах Facebook, де воскресили закриту сторінку Tesla, та Instgram, де довелося з нуля створювати обліковий запис.

Платна реклама Tesla для американського ринку вже активно просувається у соціальних мережах. Основне посилання — після отримання пільг від уряду, ціна на новий електрокар стартує із $36,490. У Facebook хочуть нагадати про себе вікову аудиторію, а в Instagram ціляться в молоду.

У 2024 році продаж електромобілів Tesla різко впав. Платна реклама стала вимушеним кроком для залучення нових покупців та покращення показників для інвесторів.