Компанія BMW вирішила довго не затягувати з презентацією драйверської версії BMW M5. Оновили решітку радіатора, нову світлодіодну оптику, задні ліхтарі з 3D-малюнком, дифузор, патрубки вихлопної системи і розташування передніх бамперів.

Прокачану версію BMW M5 Competition завдяки обширній чорним декором, лип-спойлером на багажнику і спортивним вихлопом. Подумали і про 20-дюймових колісних дисках, на зразок BMW M8, і п'яти нових кольорах для кузова.

Добре попрацювали над салоном. На передній панелі встановили дисплей в 12,3 дюйма і запозичили у М8 інтерфейс мультимедійної системи з клавішею вибору режимів їздової електроніки M Mode. Відмінно, що вирішили залишити кнопки М1 і М2 на кермі.

Під капотом не стали винаходити велосипед, перенесли майже все за попередньою "емкі". Двигун V8 на 4,4 літра видає 600 кінських сил. У 25 років коней отримав велику версію БМВ М5 . Все це щастя розганяється до сотні за 3.4 і 3.3 секунди. Стандартний швидкісний обмежувач встановлений на позначці в 250 кілометрів/год, але за доплату можна збільшити до 305 кілометрів.

Водій отримає восьмиступінчасту коробку передач з повним приводом і функцією відключення передніх коліс. Для цих седанів перебудували підвіску, встановили амортизатори BMW M8 Gran Coupe, композитні залякування з фіксованою скобою і шестипоршневими супортами на передній осі, і плаваючі однопоршневі на задній. Супорти можна пофарбувати в червоний, чорний або синій. При великому бажанні, можна поставити за доплату вуглець-керамічні золотистого кольору.

Оновлені BMW M5 і BMW M5 Competetion стартують у продажу з липня. Оголосили ціну в германій: BMW M5 від 120.900 євро, а BMW M5 Competetion від 130.000 євро.