Компанія Rolls-Royce залишається одним з небагатьох консерваторів автомобільного ринку. Якщо раніше це вважалося перевагою, то з приходом нових технологій в автомобілебудування, вони ризикують просто залишитися динозавром індустрії.

Першим дзвіночком змін став випуск фірмового позашляховика Cullinan, розбавивши багаторічну лінійку седанів. Виявилося, що початкове завдання бренду «Комфортно доставити власника машини з точки в точку» вже застаріла. Багато хто хоче дорогу машину і водити її самостійно для свого задоволення.

Допомогти реалізувати нову політику компанії Rolls-Royce вирішив вільний автомобільний дизайнер Райн Пріск. Він проявив ініціативу і розробив рендер середньомоторного дводверного суперкара. За основу ідеї він взяв традиційний дизайн Rolls-Royce.

Вдалося зберегти фірмові пропорції кузова, а саме довгасту передню частину і коротку задню. Спереду встановлена тонка оптика і вузька решітка радіатора. Зрозуміло, куди ж без "духу екстазу" на капоті. Передбачається, що місце двигуна повинен зайняти мотор V12.