Більшість автовиробників останні 5-8 років експериментують з платними функціями, що підключаються в автомобілях. Їм вигідно передбачити її із заводу, тому що реалізація на великих обсягах це дешево, але допускати користувача за окрему плату або за підпискою.

Баварські BMW не те, що не стали винятком, а були флагманом таких «інновацій». Виявилося, що ринок може змусити передумати таких гігантів. Сьогодні керівництво випустило офіційний прес-реліз про те, що експеримент із підпискою на підігрів сидінь виявився невдалим.

"Виявилося", що клієнтам автовиробника така ініціатива не сподобалася і "клієнти не зрозуміли, для чого потрібна ця послуга". Тим не менш, більшість функцій залишається доступною за додаткову оплату. Подивимося, чим далі закінчаться подібні ініціативи.