Сформована біологічна ситуація змусила великі компанії скасувати взагалі всі масові заходи і презентації. Проте, великі гравці намагаються не давати перспективним покупцям забувати про свої продукти і привертати до себе увагу.

Volkswagen йде на вістрі технологічних можливостей. Керівництво вирішило запустити онлайн-презентацію своїх новинок, виконавши її в стилі Женевського автосалону.

Нагадаємо, що автовиробник Volkswagen тимчасово повністю припинив розробки нових автомобілів і виробництво вже випускаються і анонсованих.

Мета такого веб-заходу-показати всі технологічні інженерні досягнення компанії. Також, показують отрендеренние аналоги реальних новинок, розставлених як на справжньому Женевському автосалоні. Все зроблено у форматі тривимірного туру.

Всі елементи інтерактивні. У відвідувачів виникне повне відчуття занурення, особливо якщо» гуляти " на великому екрані. Доповнюють реальність яскраві вогні і звуковий супровід.