Підрозділ Volvo Trucks America представив новий магістральний тягач VNL. Без скромності його називають тягачом нового покоління через нові стандарти комфорту водія, безпеки та аеродинаміки. Наприклад, порівняно з попереднім поколінням вдалося досягти 10% економії витрати палива.

Зовні дизайн тягача відчутно переробили. Фари набули L-подібної форми. На передній частині Volvo VNL красується величезна вигнута решітка радіатора. Її цікаво обіграли дизайнерськи, зробивши скоси лозин під таким же кутом, як і скіс фірмового логотипу Volvo.

Щоб максимально Volvo VNL знизити аеродинамічний опір, вклеєне лобове скло сильно зігнули. Також помітно, наскільки вдалося зменшити зазори між кабіною і напівпричепом, щоб не створювати зайве тертя.

Усередині новий Volvo VNL став схожим на космічний корабель. Панель приладів повністю цифрова. Коробка передач у тягачі автоматична, а її важіль замінили на перемикач та його вивели на підрульовий перемикач. До речі, серед магістральних тягачів вперше з'явився кондиціонер, що працює від бортової 24-вольтової мережі.

Залежно від завдань майбутнього власника, при покупці він зможе вибрати одну із шести варіантів кабіни. Вони відрізняються висотою даху та шириною спального місця.

Під капотом розташовується турбований дизельний D13. У чотирьох різних комплектаціях він видає від 405 до 500 кінських сил. У планах перевести платформу на електричну силову установку, адже це дозволяє платформа.

За керованість та плавність ходу Volvo VNL відповідає адаптивна пневмопідвіска Global Rear Air Suspension та кермо Volvo Dynamic Streering.

За досягнення максимальної безпеки Volvo VNL відповідають розумні системи активної безпеки. При аварії машина сама зв'яжеться з екстреними службами і запросить допомогу. Круїз-контроль допомагає утримувати автопоїзд центром смуги. Передбачено систему сканування сліпих зон, допомогу водію у міських умовах та екстреного гальмування.