У пандемію коронавірусу істотно збільшився попит на послуги доставки. У Німеччині зафіксовано трохи більше чотирьох мільйонів доставок на рік. Зрозуміло, часто почали кооперуватися великі бренди, щоб задовольнити збільшений попит.

Основною проблемою став час на пошуки потрібних посилок в одному фургоні. Її і вирішили інженери Volkswagen. Працювали вони над модернізацією фургонів Volkswagen Trancporter і Volkswagen Crafter.

Почали рішення з використання нового програмного забезпечення. Воно засноване на попередньому аналізі маршруту доставок, щоб завантажувати фургон в логічному порядку. У 18 квадратних метрів встановили клейончасті сумки з посилками. У міру пересування водій бачить через додаток, які посилки знаходяться в якій конкретній сумці. Все відображається на бортовому комп'ютері і мобільному девайсі.