На одному із автомобільних аукціонів Bring&Trailer з'явився цікавий лот. Це Porsche 911 Turbo 1996 року випуску. Залишилося два дні до закінчення торгів, а ціна вже зростала до $352,000 і є всі шанси побачити цінник ще вищим. Навіть зараз це в півтора рази дорожче за новий Porsche 911 Turbo.

Колекціонери виявили такий інтерес до екземпляра з кількох причин. Основна — єдиний власник усі 28 років і пробіг лише 207 кілометрів.

Цей екземпляр відрізняється від стандартної серії 933 розширеним кузовом, фіксованим заднім спойлером та накладками на бампери. У комплектацію входив склоочисник заднього скла, протитуманні фари з омивачем, люк із електроприводом. Також замінили колісні диски на 18 дюймів Technology, а гальмівна система із чотирипоршневими супортами на перфорованих роторах з ABS. Porsche 911 Turbo став першою моделлю в серії з багатоважелевою підвіскою.

Салон отримав не менше дорогих функцій: CD-програвач на 6 дисків, сидіння з підігрівом та електричним регулюванням, стереосистема, клімат-контроль та круїз-контроль. Дверні пороги захищають накладки з нержавіючої сталі з логотипом Turbo. Для продовження металевих акцентів, сталевими зробили ручне гальмо та важіль перемикання передач. Кермо, сидіння, дверні карти та центральна консоль обтягнуті сірою шкірою.

Силова установка Porsche 911 Turbo – це 36-літровий опозитний V6 двигун з подвійним турбонаддувом. Все це видає 400 кінських сил. Привід повний, а механічна коробка шестиступінчаста.

Власник дуже дбайливо ставився до машини, але невеликий ремонт проводився. Повний перелік операцій опубліковано в описі лота. Спочатку за новий Porsche 911 Turbo віддавали $116,119. Скільки зараз вдасться отримати за лот, ми дізнаємося через 2 дні.